рекламна агенция
Вие разглеждате: Услуги / Радио реклама

Радио реклама


Радио рекламата е сред най-важните инструменти за предаване на рекламното послание благодарение на свойството си да изгражда бърз и директен контакт с аудиторията посредством слуха, който единствен от всички сетива възприема информацията без почивка. Тази интерактивност на радио рекламата й дава възможност да се интегрира лесно в ежедневието на хората, понеже не изисква особена концентрация от тях, докато вършат заниманията си. Статистиката сочи, че броят на слушащите радио в България на седмична база достига до 83.3% от всички хора на възраст между 15 и 54 години. Местата, на които хората са особено възприемчиви към радио рекламата, са колите и офисите, тъй като в тях те прекарват по-голямата част от деня си в състояние на силна потребност от активно общуване и повишено внимание към всякакви средства за комуникация. Наред с това, радиото като информационен канал осигурява висока степен на съпричастност от страна на слушателите, които асоциират неговата програма с любими песни, водещи или предавания. Ето защо, за да се впише убедително в радио формата, рекламата трябва да бъде съобразена с всички особености на музикалната му насоченост и максимално да се доближава до нея с включването на запомнящи се гласове, звукови ефекти и джингли в спотовете.

Ние от „Big Picture Advertising” не просто изработваме реклами, а задаваме тенденции и управляваме процеси в рекламната комуникация.

Ние извършваме и осигуряваме за Вас и Вашите марки:

• Радио медиа планиране • Аудио пост-продукция
• Радио медиа купуване • Аудио спот дигитализация
• Криейтив на радио реклама • Радио медиа мониторинг
• Кастинг на аудио диктори • Анализ на радио кампания
• Запис на радио реклами • Уреждане на радио права

Бюджетът за провеждане на радио кампания зависи от типа реклама, сложността на криейтива, броя на актьорите, продължителността на рекламната кампанията, както и от времевия пояс и честотата на фиксираните излъчвания. Обичайно тарифите за радио реклама са най-високи в часовете на пиковия уличен трафик сутрин между 7 и 10 и вечер между 18 и 20. Тогава таргетът на слушателите рязко нараства, което позволява честата смяна на станциите да бъде компенсирана със засилване на повтаряемостта на рекламите и редуването им по едно и също време в няколко различни радиа.

 
 
  Безплатна консултация
  Индивидуална стратегия
  Висока ефективност
  Конкурентни цени
 
 
  За контакт:
тел.:    02 9 55 34 65
 
 
  E-mail:
 
 
  Бъдете в крак с най-новите тенденции от света на рекламата!
 
Клиенти:
Планиране

  Продукция и изработка

  Управление

  Анализ

  Свържете се с нас:

телефон: +359 2 955 34 65
мобилен: +359 885 690 737


     
 
© Рекламна агенция BPA 2017